субота, 08. јул 2017.

VIDEO RECEPT ZA Kuvarica.rs

Nedavno sam imala priliku da snimim video recept za portal Kuvarica.rs http://kuvarica.rs/piletina-sa-povrcem-javorka-filipovic/. Trebalo je izabrati recept koji nije zahtevan što se tiče vremena spremanja, da može da se lako i brzo pripremi a opet da bude ukusno, zdravo i zanimljivo jelo.
Odluka je pala na Piletinu s povrćem.


Samo snimanje, priprema za snimanje, konačni video recept- sve je to jedno novo iskustvo koje ostaje u sećanju.

Da bi se pred kamerama izgledalo lepo morala sam da prodjem kroz ruke stilistkinje Dijane. Hvala joj na pomoći da moju nemirnu kosu dovede u red. Mala korekcija šminke i snimanje može da počne.


Pre početka kuvanja još malo fotkanja za potrebe portala i mog predstavljanja čitaocima.



A onda kreće snimanje. Nisam imala tremu, sve je snimljeno iz prve, bez ponavljanja, i na zujanje kamera sam se brzo navikla.
Kuhinja je moj prostor gde se najbolje osećam, a pravila sam ono što i kod kuće spremam.



Malo seckanja, malo prženja, jelo je svojim mirisima sve zainteresovalo i jedva smo čekali krajnji rezultat.
A rezultat i najvažnije delove pripreme možete pogledati u videu :)

Prijatan dan na snimanju pod vodstvom kamermana i Marije je brzo prošao. Hvala im na pozivu, nadam se da se vidimo uskoro sa novim receptom.

Hvala i mojoj prijateljici Dijani  na divnom druženju :)




Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...